فوتون

فوتون به صورت کلی نام یک برند چینی است که در بازار خودرو‌های سنگین ایران از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردار می‌باشد .
شرکت فوتون در ایران با شرکت سایپا دیزل همکاری گسترده ای دارد و انحصار فروش و نمایندگی‌های خود را به شرکت سایپا دیزل واگذار کرده است.
شرکت سایپا دیزل بعد از اینکه بازخورد خوبی از محصولات با کیفیت خود گرفت به این فکر افتاد که بهتر است برای محصولات خود از یک نام ایرانی استفاده کند از آن پس کامیونت‌های فوتون را به نام الوند ارائه کرد .
لازم به ذکر است که بدانید کامیونت‌های الوند به دو دسته ۶ و ۸ تنی تقسیم می‌شوند.

کامیونت‌های ۶ تنی به دلیل داشتن وزن خالص ۶ تن و کامیونت‌های ۸ تنی به دلیل داشتن وزن خالص ۸ تن این نام را به خود گرفته اند.
از کامیونت‌های ۶ تنی می‌توان در زمینه حمل و نقل درون و برون شهری و از کامیونت‌های ۸ تنی می‌توان در زمینه خودرو‌های آتش نشانی استفاده کرد.
لازم به ذکر است که در حال حاضر در بازار دو نوعِ کامیونت‌های تک کابین و خوابدار فوتون موجود است.
شرکت کامیونت‌های فوتون نسبت به دیگر شرکت‌هایی که فقط دارای کامیونت‌های چادری و یخچالدار هستند دارای محصولات بیشتری است و علاوه بر محصولات متعدد توانسته امکانات و آپشن‌های بیشتری را به آنها اضافه کند؛و از انواع محصولات سایپا دیزل می‌توان به کامیونت های باری فلزی و بغلدار فلزی بازشو اشاره کرد.

شرکت فوتون با توجه به استقبالی که از کامیونت‌های این شرکت شده است دست به یک عمل بزرگ زده و با توجه به اینکه این کامیونت‌ها طراحی اصولی و بی نقصی داشتند تغییراتی بر روی آنها انجام داده و همین تغییرات باعث شده تا کامیونت‌های فوتون از دیگر رقبای خود در ایران جلو بیافتد و به صورت کلی بازار فروش خودرو‌های سنگین ایران را به دست بگیرد.
شرکت فوتون علاوه بر داشتن کیفیت بالا تر نسبت به بقیه شرکت‌ها در این زمینه در بخش فروش نیز از دیگر شرکت‌ها پیشی گرفته است، به این صورت که نمایندگی‌های سایپا دیزل که انحصار فروش کامیونت‌های فوتون را در ایران دارد برای فروش بهتر و بهره بری بیشتر مشتریان از این کامیونت‌ها برای آنها شرایط ویژه ای را در نظر گرفته و زمینه ای را ایجاد کرده تا مشتریان بتوانند از کامیونت‌های فوتون به صورت نقد و یا فروش اقساطی سایپا دیزل و یا حتی به صورت لیزینگی استفاده کرد.

برای اطلاع از شرایط فروش سایپا دیزل و آدرس نمایندگی‌های سایپا دیزل و یا تلفن نمایندگی‌های سایپا دیزل و نحوه فروش سایپا دیزل می‌توانید با کارشناسان و دفاتر فروش ما به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشید.

لازم به ذکر است که بدانید با اینکه سیستم ترمز کامیونت‌های فوتون هیدرولیک است ولی به دلیل داشتن عملکرد بهتر ترمز و به دلیل بزرگی و سنگینی آن در کنار هر کدام از چرخ‌های آن یک دیسک برای کنترل بهتر آن وجود دارد.
بعد از معرفی کامل کامیونت‌های فوتون به بخش ۶ و ۸ تنی آن می‌رسیم که این دو کامیونت از نظر‌هایی با یکدیگر شباهت و تفاوت دارند که باعث می‌شود که کامیونت های ۶ تنی کاملا متفاوت از کامیونت‌های ۸ تنی باشد .

در بخش تجهیزاتی که در کامیونت‌های ۶ تنی استفاده شده می‌توان به :

  • داشتن کمترین مقدار آلایندگی و دارنده استاندارد یورو ۴ آلایندگی
  • مجهز به سیستم GPS
  • صندلی کاملا بادی و توانایی تنظیم از ۴ طرف
  • دارای بخاری و کولر و سیستم تهویه هوای مناسب
  • و‌…

    به عنوان ویژگی‌هایی که در کامیونت‌های فوتون وحود دارد اشاره کرد‌.

مشخصات فنی کامیونت‌های فوتون به سه دسته موتور‌، ترمز و ابعاد تقسیم می‌شود‌.
کامیونت‌های ۶ تنی فوتون دارای موتور ۴ سیلندر خطی و با قدرت موتور ۱۴۵ اسب بخار و با حداکثر گشتاورد ۴۵۰ نیوتن به عنوان سیستم موتوری منحصر به فرد خود و علاوه بر آن دارای سیستم ترمز ABS و ۲ مدار مجزا پنوماتیک و قسمت‌های جلو و عقب و ترمز موتور خفه کن اگزوز به عنوان سیستم ترمزی کامیونت‌های فوتون اشاره کرد.

موتور کامیونت فوتون

لازم به ذکر است که بدانید کامیونت‌های فوتون دارای ابعاد هستند که شامل:

  • طول ۷/۶ متری و عرض ۲ متری و ارتفاع ۳/۲ متری است و وزن خالص این کامیونت‌ها ۶ یا ۸ تن است‌.

لازم به ذکر است که بدایند علاوه بر تجهیزاتی که ذکر شد کامیونت‌های فوتون دارای:

  • بکسل بند جلو
  • کیف ابزار
  • و‌…
    اشاره کرد‌.
کابین کامیونت فوتون

قیمت کامیونت‌های فوتون

کامیونت‌های فوتون به طور طبیعی نوسانات بازار بر روی آن تاثیر گذار خواهد بود پس جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کامیون‌های سایپا دیزل، نحوه خرید کامیون‌های سایپا دیزل و شرایط فروش سایپا دیزل می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن کارشناسان شرکت سایپا دیزل

نمایندگی‌های سایپا دیزل

شرکت سایپادیزل دارای نمایندگی‌هایی در تمام کشور است که مشتریان می‌توانند به سادگی به آنها دسترسی داشته باشند.

شما متوانید برای دریافت آدرس نمایندگی‌های سایپا دیزل و یا دریافت تلفن نمایندگی‌های سایپا دیزل بر روی لینک زیر کلیک کنید تا تمامی نمایندگی‌های سایپا دیزل را در کشور مشاهده کنید.

آدرس نمایندگی‌های سایپا دیزل

تلفن نمایندگی‌های سایپا دیزل



دریافت کاتالوگ کامیون‌های ۶ تن فوتون


دریافت کاتالوگ کامیون‌های خوابدار فوتون


دریافت کاتالوگ کامیون‌های ۸٫۵ تن فوتون