شرکت سایپا دیزل در ایران و منطقه دارای شرکای تجاری متعددی است که می‌توان به عنوان مثال به شرکت ولوو تراکس‌، رنو تراکس‌، فوتون و دانگ فنگ به عنوان شرکای تجاری شرکت سایپا دیزل اشاره کرد‌.

شرکای تجاری سایپا دیزل

در این بخش میخواهیم اطلاعاتی در مورد شرکت دانگ فنگ به عنوان یکی از شرکای سایپا دیزل ارائه کنیم‌.

شرکت دانگ فنگ به صورت کلی نام یک ابر شرکت چینی می‌باشد که در زمینه  تولید و مونتاژ انواع کامیون و کامیونت‌ها فعالیت می‌کند و یکی از شرکای شرکت سایپا دیزل در منطقه و ایران می‌باشد‌‌.
شرکت دانگ فنگ بعد از شروع تحریم‌ها بر علیه ایران و خارج شدن بسیاری از شرکت‌های خودرو سازی وارد بازار ایران شد و با شرکت سایپا دیزل همکاری را شروع کرد که باعث شد تا بتوانند در بازار ایران و منطقه با استقبال خوبی روبروی شوند و محصولات متعددی را تولید کنند‌.
شرکت سایپا دیزل بعد از اینکه محصولات مشترک خود و شرکت دانگ فنگ با استقبال خوبی از طرف مشتریان روبرو شد تصمیم گرفت تا از این پس محصولات خود را با یک نام ایرانی ارائه کند و بعد از آن محصولات مشترک خود با شرکت دانگ فنگ را با نام الوند در بازار ایران مونتاژ کرد‌.

لازم به ذکر است که بدانید شرکت دانگ فنگ دارای محصولات متعددی مانند کامیون r270 دانگ فنگ اشاره کرد که دارای ویژگی‌های متعددی است که می‌توان به عنوان مثال به داشتن کمترین مقدار آلایندگی و داشتن استاندارد یورو ۴ آلایندگی اشاره کرد‌. شرکت دانگ فنگ نیز مانند دیگر شرکت‌های تولید کننده کامیون‌ها دارای اهدافی است که می‌توان به‌:

  • دست پیدا کردن به بالاترین استاندارد آلایندگی
  • تولید محصولات متعدد
  • مونتاژ محصولات در منطقه
  • انحصار نمایندگی خود به سایپا دیزل در ایران
  • انحصار خدمات پس از فروش به سایپا دیزل
    و دیگر اهداف که در طی گذشت چند سال به آن رسیده اند‌ اشاره کرد‌.

قیمت کامیون‌های دانگ فنگ

کامیون دانگ فنگ به طور طبیعی نوسانات بازار بر روی آن تاثیر گذار خواهد بود پس جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کامیون‌های سایپا دیزل، نحوه خرید کامیون‌های سایپا دیزل و شرایط فروش سایپا دیزل می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن کارشناسان شرکت سایپا دیزل

نمایندگی‌های سایپا دیزل

شرکت سایپادیزل دارای نمایندگی‌هایی در تمام کشور است که مشتریان می‌توانند به سادگی به آنها دسترسی داشته باشند.

شما می‌توانید برای دریافت آدرس نمایندگی‌های سایپا دیزل و یا دریافت تلفن نمایندگی‌های سایپا دیزل بر روی لینک زیر کلیک کنید تا تمامی نمایندگی‌های سایپا دیزل را در کشور مشاهده کنید.

آدرس نمایندگی‌های سایپا دیزل

تلفن نمایندگی‌های سایپا دیزل

دریافت کاتالوگ کامیون‌های دانگ فنگ