مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تحویل ۲۰۰ دستگاه خودرو تجاری:

سایپا سال آینده سهم بالایی در تولید خودروی های تجاری خواهد داشت

 

سایپا دیزل ۲۰۰ دستگاه خودرو تجاری را در مراسمی که با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت رئیس سازمان استاندارد و جمعی از مدیران و معاونان وزارت صنعت و مدیران گروه سایپا دیزل برگزار کرده بود تحویل صاحبان خود داد.

 

در این مراسم مدیر عامل سایپا دیزل محسن جهرودی اعلام کرد که گروه صنعتی سایپا دیزل ۲۵ در صد از سهم نوسازی ناوگان حمل و نقل باری نظیر کشنده و کامیون باری کشور را با مشارکت شرکت های زامیاد و سایپا دیزل به خود اختصاص داده و قصد دارد سال آینده با جایگزینی هشت هزار دستگاه خودرو در این حوزه سهم خود را افزایش دهد.

 

برنامه فروش شرکت سایپا دیزل با برنامه ریزی های وزارت صنعت، معدن و تجارت، به گفته مدیر عامل گروه خودروساز سایپا منقضی شده و این شرکت همچنان زیر مجموعه گروه سایپا باقی خواهد ماند.

 

جهرودی خاطر نشان کرد که با توجه به انتخاب گروه سایپا به عنوان شاخه اصلی طرح جایگزینی کامیون فرسوده، شرکت اهداف دولت و وزرات صنعت را در راستای اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری به دقت اجرا خواهد کرد.
در این مراسم نیز مدیر عامل سایپا به دستاوردها ی گروه در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت : افزایش تولید خودرو به صورت روزانه و هفتگی ، رکورد تولید پنج ساله در دی ماه امسال، توسعه کسب و کار در گروه و بهره برداری از ظرفیت قطعه سازان و پیگیری مذاکره با شرکت رنو جهت جایگزینی خودرو پراید، از جمله دستاوردهای سال جاری است.
از دیگر دستاوردهای گروه سایپا دیزل در سال جاری ارتقای سطح کیفی محصولات، تولید خودروی برقی، افزایش پاسخ گویی به تعهدات مشتریان و برنامه ریزی برای توسعه عنوان شد.

 

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین وعده داد که این گروه قصد دارد در سال آینده با برنامه ریزی های دقیق و ارائه خدمات برتر به مشتریان خود و محصولی با کیفیت، عنوان بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه را از آن خود کند.
سایپا دیزل به عنوان هسته مرکزی اجراکننده طرح تعویض کامیون فرسوده کشور می باشد که تحویل ۲۰۰ دستگاه خودرو تجاری به مشتریان در راستای اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سنگین و براساس برنامه دولت یازدهم و وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

 

برای مشاهده محصولات سایپا دیزل روی لینک کلیک کنید.