مدیران شرکت رنو تراکس همزمان با عرضه محصول جدید رنو D Wide توسط سایپا دیزل با مشتریان سایپادیزل دیدار و گفتگو کردند
جمعی از مدیران حوزه مهندسی فروش و بازاریابی شرکت رنو تراکس فرانسه شریک تجاری شرکت سایپادیزل، ضمن حضور در ایران، با مشتریان و مالکان کامیون های رنو میدلام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ارتباطات شرکت سایپادیزل جدیدترین محصولات شرکت رنو تراکس با نام تجاری d Wide به بازار عرضه می شود، مدیران حوزه مهندسی فروش و بازاریابی محصولات رنو، ضمن اخذ بازخورد مشتریان و میزان رضایتمندی آنان از محصولات عرضه شده شرایط حال حاضر بازار حمل و نقل جاده ای ایران را برای ورود ماشین آلات سنگین رنو بررسی کردند.

بر اساس گزارش تهیه شده از این دیدارو گفتگو، این اقدام مدیران رنو تراکس با هدف تکریم و نظرسنجی مشتریان در برنامه ریزی برای عرضه محصول جدید به بازار از حیث قیمت، مشخصات فنی و آپشن های مورد انتظار فعالان حوزه حمل و نقل و ارزیابی میزان رضایتمند رانندگان و مشتریان کامیون رنو میدلام صورت پذیرفت.
تولید آخرین کامیون رنو میدلام در سایپات دیزل پس از گذشت بیش از ۶ سال که تجربه موفقی در کارنامه این شرکت بود، شرایط و زمینه های لازم برای ورود محصول جدید رنو این برند با کیفیت اروپایی فراهم آورده و به زودی نسل جدید کامیون رنو با نام D Wide توسط شرکت سایپادیزل روانه بازار حمل و نقل جاده ای کشور خواهد شد تا سایپا دیزل بتواند بخشی از خلاء موجود در بخش ک امیون های رده متوسط در کشور را پوشش دهد.

این محصول جدید رنو با نام D Wide دارای موتور ۶ سیلندر با قدرت ۳۱۰dxi7 با استاندارد آلایندگی یورو ۵ با تجهیزاتی نظیر پیش گرمکن استارت موتور ، ترمز خفه کن ، توربو شارژ و فن الکترونیکی ویسکو است و از گیربکس ZF با ٨ دنده جلو، یک دنده کرال و یک دنده عقب بهره می برد.