کامیون کمپرسی  kc465 6×4

یکی از محصولاتی که اخیرا توسط شرکت دانگ فنگ معرفی شده، کامیون کمپرسی kc465 6×4 می‌باشد که توسط سایپا دیزل به ایران وارد شده است. این کشنده از نظر شاسی و قدرت در مقایسه با سایر محصولات استحکام بیشتری دارد و از بهترین کشنده‌های رده بالا شناخته می‌شود.


کشنده kx دانگ فنگ

کشنده دانگ‌فنگ KX با موتوری ۱۳ لیتری یکی از کشنده‌های چینی بازار ایران و از محصولات شرکت دانگ فنگ است که توسط شرکت سایپادیزل در ایران بر روی خط مونتاژ قرار گرفت. این کشنده با مشخصات فنی مناسب در کنار امکانات رفاهی خوبی که دارد؛ توانسته نسبت به دیگر کشنده‌های چینی ، عملکرد قابل قبولی ارائه کند و همچنین از تمامی استانداردهای روز اروپا برخوردار می‌باشد.


کشنده البرز تک محور

کامیون کشنده البرز در دو مدل ۴×۲ و ۶×۴در شرکت سایپا دیزل گروه خودروسازی سایپا تولید می گردد . این کامیون با گیربکس قدرتمند ۱۶ دنده و تجهیزاتی نظیر : کروز کنترل ، فشار سنج روغن ، دکمه استارت موتور خارج از کابین ،GPS و … از محصولات مناسب و موفق در میان رقیبان خود در بازار می باشد .



کمپرسی کاوه جفت محور

کمپرسی جفت محور کاوه یکی از بهترین های کامیون کمپرسی شرکت سایپا دیزل می باشد که با بهره مندی از تمام امکانات و موتوری قدرتمند میتوان گفت که یک کامیون باری بسیار قدرتمند و قابل اعتماد می باشد. کمپرسی کاوه در تمام مراحل تست ایمنی سر بلند بیرون امده و به پیشرانه موتوری ۴۲۰اسب بخار مجهز می باشد.



کامیونت الوند ۶ تن​

کامیونت ۶ تن الوند یا همان کامیونت فوتون با موتور قدرتمند ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ میتوان گفت جزو یکی از بهترین کامیونت های موجود در بین رقبای اروپایی خود می باشد.کامیونت فوتون ۶ تن با داشتن تمام امکانات یک کامیونت باری درون شهری موفق است که انتخاب اول یک خریدار در کلاس کامیون سبک می باشد.



کامیونت الوند ۸ تن

کامیونت ۸تن الوند توسط گروه سایپا دیزل در ایران طراحی و تولید می شود. کامیونت فوتون الوند از سطح کیفی بالایی در طراحی و ساخت قطعات برخوردار است که در نتیجه با آن که زمان کوتاهی از ساخت و عرضه این کامیونت درکشور می گذرد توانسته جایگاه بالایی از نظر فروش و جلب رضایت مشتری در بازار حمل و نقل جاده ای ایران دست پیدا کند.